heej<3

heej det var länge sen som jag skrev nu, skaffade ju en ny blogg ju men jag vill ha tillbax dena nu ;))<3
mycket har hänt den sist blivit kär går ganska bra med det om jag ska vara ärlig<3.
saknar sommaren nu skit tråkigt med vinter "/.
för er som inte har läst min blogg tidigare så heter jag max och är en grott mäniska!
ne nu så skojjade jag jag är himla rolig jag kanske borde satsa på en kariär som komiker?
jag heter alltså felicia är 12 år och bor i kalmar jag älskar att dansa och att träna ju jutsu.
när jag inte tecknar så älskar jag att vara med de jag älskar!:D
ja nu vet ni lite om mig:))<3
ja nu så ska jag gå och titta på solstorm på 4:an.
föresten jag gjorde ny hedder blev jätte nöjd med den:D<33


                                                                                           /puss puss fia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0